آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره
آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره

معراج عشق


                  معراج عشق

روشنی را با تو و عشقت برابر می کنم 

عشق را در چشم زیبای تو باور می کنم


موج دریای دو چشمانت فسونم میکند 

تا دلم را  در  نگاه تو  شناور  می کنم 


خویش را در ساحل چشم تو پیدا می کنم 

منکه هر شب با خیالت عمر را سر می کنم 


در طلوع دیده ات ای مطلع الانوار عشق

چشم خواب آلوده ی دل را منور می کنم 


دیدگانت آیت مهر است ای معراج عشق 

در نگاهت دیده را  لبریز گوهر می کنم 


در کنار چشمه ی عرفانت ای محبوب من 

واژه های ناب شعرم را  معطر می کنم 


باغ زیبای جهان را  در صفای سینه ات 

با صفا تر از بهشت پاک منظر می کنم 


زائری دلخسته هستم من که در بحر فنا 

خویش را در دام عشقت چون کبوتر می کنم 


ماه را هر شب به شوق تو زیارت می کنم 

با خیالت چشمه ی جان را مطهر می کنم 


می روم تا چشم های آسمان را تر کنم

روشنی را با تو و عشقت برابر می کنم


                                                                                                                                                                                                                               لیلا_کباری

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد