آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره
آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره

معما


معما


حالا که  آسان شد    بدست  تو  معما  چکنم؟


راز دلم پیش  تو  شد     فاش وهویدا  چکنم؟


گفتی  که   بودی   عاشق  و     شیدای    من


کردی مرا در عشق خود شیدای شیدا چکنم؟


زیبای   من   دیدم   تو    را     گفتم    نهان


با این  غزال   دلربا   و   قد   رعنا   چکنم؟


مجنون    شدم   آواره   در    کوه    و  کمر


گر  روزها  من  بیخبر  باشم  ز لیلا  چکنم؟


با  عشوه  و  افسونگری   گشتم  اسیر دام تو


در  دام  تو  من  مانده ام   تنهای  تنها  چکنم؟


در گردنم  زنجیری از عشق و فسون افکنده ای


دین  و  دلم  را  گر  بری  یکجای  یکجا  چکنم؟


دیوانه ام     کردی      و     دوری     از    برم


گر  در   برم   آیی  ،   شوی   پیدای  پیدا چکنم؟


با   نغمه   چنگ   و   دف   و   تار   و   رباب


آوازه     رسواییم     پیچد     به     دنیا   چکنم؟


صبح چهارشنبه 20/08/94

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد