آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره
آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره

عشق نهان

      عشق نهان


 عشق       مرا           تو       نهان


بسرشتی    در    دل        و      جان


نه   مرا      به      اشاره ای     گفتی


نه     به     ماه   و  ستاره ای     گفتی


من      ز     عشق      تو  بیخبر   بودم


چو      مسافر      که      در  سفر  بودم


ژاله      در      جام    دل    فرو    ریزی


عطر     گیسو          به   آن    درآمیزی


می روی      به    کجا         زیبای   من 


روشن    ز     تو     این      دنیای   من


مانده ام     حیران      چو        مستان


در   پی ات    در    باغ     و      بستان



می روی   به    کجا         زیبای   من 


روشن   ز     تو     این      دنیای   من


از   تو         دارم           یک    نشان


مشگ بیز            عطر        گیسوان



منظومه سلمان

******** 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد