آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره
آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره

دل شکسته


دل  شکسته



آمدی     تا     آنکه     ویرانم    کنی


در     حصار     عشق   زندانم   کنی


کوزه   بشکستی   که    مجنونم   کنی


عشوه ها   کردی   که     افسونم  کنی


عهد     کردی   گر   مرا     پیدا   کنی


دست   و   پایم   بسته    و   شیدا  کنی


من   که   با   یک   غمزه   بودم   رام تو


دانه      دیدم       اوفتادم        دام     تو


این من و این هم دل بشکسته  و شیدای من


تیر عشقت را بزن خوش می زنی زیبای من


آذر   94

منظومه سلمان

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 00:03 http://agahii.ir

سلام دوست عزیز، اگر تمایل به تبادل لینک دارید، میتونید از پرتال تبادل لینک سایت آگهی رایگان استفاده کنید.
جهت ثبت آگهی سایت خود بصورت رایگان در سایت آگهی ها اقدام کنید و بازدید بیشتری برای سایت خود فراهم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد