آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره
آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره

فریبا

 

فریبا



دیگر  چرا باید   که  تا آگه شوی از حال   من


با دیگرانت سرخوشی  هرگز نگردی مال من


دیگر   نپرس       حالی      تو       از     من


    بگذشتم   از    تو ،   بِگذر  تو       از     من    



        دیگر    نشان      از           من         مگیر      


در      چاه     دل   افتادم   ار     دستم   مگیر


دیگر    نیا     پیشم      برو       ای       بیوفا


تا     زنده ام     دیگر       نمی خواهم       ترا


رَستم     من    از    آن     تاروپود     ریسمانت


میترسم   از     دام       و     کمند      گیسوانت


با   نرگس   شهلا     مکن    افسون         مرا


با    خنجر     ابرو     مکن    دلخون        مرا


بگذار   تا    از        آشیانت         پر      بگیرم


آزادگی     را    با     دلم     از    سر       بگیرم


سرگشته           بر       بامت              پریدم


دامت         ندیدم               دانه            دیدم


آسان  دلی   دادم    که     مشکل     پس    گرفتم


از    خانه     پوشالی       عشق       تو      رفتم


رفتم      که       تا    با     خویش    تنهایت  کنم


همچون      دلم       مانوس       غمهایت      کنم


دامت         فریبا           از        هم       گسستم


ای          بیوفا             دادی         ز       دستم

                                                                                                     

http://blousky.blogsky.com/


15/2/1395 منظومه سلمان  بندر انزلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد