آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره
آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره

ای دل بیا




ای دل بیا


 گفتی     برو    از   شهر   من

نامه    مده    وز     بهر    من

حال      مرا     خواهم      ندانی

دیگر    مگیر    از   من    نشانی

*

با نرگس جادوی خود کردی شکارم

گویی   که من  کاری دگر با تو  ندارم

من      میروم     اما    نمی آید   دلم

گوید        نمی گردم    جدا   از منزلم

*

ای    دل    بیا   با   من    بیا

بیگانه       شد     این    آشنا

بگذشت    چو   باد   این آشنایی

زود     آمد     هنگام     جدایی

*

با    من    بیا    دشت   جنون

 تا    پای      کوه    بیستون

بینی تو در این کوه و صحرا

خونین جگر بشکسته دلها

ای    طفل    دل  بس  کن  بهانه

فریاد   از    این    جور زمانه

*

ای    دل    بیا   با   من   بیا

بیگانه       شد    این    آشنا

بگذشت   چو  باد این آشنایی

زود     آمد    هنگام    جدایی

زود    آمد     هنگام   جدایی

*

با    من    بیا    دشت   جنون

 تا    پای      کوه    بیستون

بینی تو در این کوه و صحرا

خونین جگر بشکسته دلها

ای    طفل    دل  بس  کن  بهانه

فریاد   از    این    جور زمانه

 http://blousky.blogsky.com

    94/09/21ساعت 6 صبح 

        منظومه سلمان

**************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد