آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره
آسمان آبی

آسمان آبی

شعر وادب و خاطره

روز میلادحضرت زهرا (س) روز مادر به همه مادران مبارکباد


ای روشنی قلب من و  دیدگان من

عشق وصفا ومهرومحبت نشان تست

ای پرتو امید به دل  ناتوان  من

مادر که از وجود تو است هستی تنم

ای جان من، فرشته من ،همزبان من

مادر ز مهر تو  به  دلم  آرزو  دمید

ای گلشن  خجسته   من گلستان من

جبران زحمتت نتوانم به سر کنم

ای چلچراغ وادی نام و نشان من

شبهای بی ستاره تو بودی انیس دل

ای نور تابناک و مهء   آسمان من

رفتی و ازغمت پر و بالم شکسته شد

ای دلنواز و همدم شیرین زبان من

دارددلم دعای شب وروزبرای تو

روح تو شاد مادر روشن روان من

دارم یقین بهشت عدن زیر پای تست 
 
( نقل از وبلاگ رهگذر )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد